Karachi Terror Attack: पाकिस्तान के कराची में आतंकी हमला; पुलिस हेडक्वार्टर पर हमलावरों ने की फ़ायरिंग
Advertisement
trendingNow,recommendedStories0/zeesalaam/zeesalaam1576000

Karachi Terror Attack: पाकिस्तान के कराची में आतंकी हमला; पुलिस हेडक्वार्टर पर हमलावरों ने की फ़ायरिंग

Karachi Police Head Quarter: पाकिस्तान के कराची में पुलिस हेडक्वार्टर पर शुक्रवार को दहशतगर्दाना हमला होने की ख़बर सामने आई है. कराची के शरिया फैसल स्थित पुलिस हेडक्वार्टर पर दहशतगर्दों ने फायरिंग की.

Karachi Terror Attack: पाकिस्तान के कराची में आतंकी हमला; पुलिस हेडक्वार्टर पर हमलावरों ने की फ़ायरिंग

Terror Attack in Karachi: पाकिस्तान के कराची में पुलिस हेडक्वार्टर पर शुक्रवार को दहशतगर्दाना हमला होने की ख़बर सामने आई है. कराची के शरिया फैसल स्थित पुलिस हेडक्वार्टर पर दहशतगर्दों ने फायरिंग की. पाकिस्तान के लोकल न्यूज़ चैनल जियो न्यूज़ के मुताबिक़, पुलिस मुख्यालय के भीतर कम से कम 8 से 10 दहशतगर्द घुसे हुए हैं और दोनों तरफ़ से लगातार फ़ायरिंग का सिलसिला जारी है. पाकिस्तान के शहर कराची में शुक्रवार को दहशतगर्दों ने पुलिस हेडक्वार्टर पर हमला कर दिया. ख़बरों के मुताबिक़ तक़रीबन आधा दर्जन दहशतगर्द दफ़्तर में घुसे हुए हैं. वहीं पाक रेंजर्स की ओर से कार्रवाई की जा रही है.

 एनकाउंटर में 3 दहशतगर्द ढेर
पाकिस्तान के सिंध पुलिस के आईजी ने मक़ामी मीडिया को बताया कि एनकाउंटर में 3 दहशतगर्दों को ढेर कर दिया गया है, हालांकि अभी भी फायरिंग का सिलसिला जारी है. अफ़सरान का कहना है कि तक़रीब 5 से 6  दहशतगर्दों के अंदर होने का ख़दशा है, जिन्हें क़ाबू में करने की कोशिश की जा रही है. जियो न्यूज़ के मुताबिक़ एक दहशतगर्दो ने खुद को बम से उड़ा लिया. अब पता लगाया जा रहा है कि आख़िर किस रास्ते से दहशतगर्द ऑफिस में दाख़िल हुए. पूरे इलाक़े में सर्च ऑपरेशन जारी है. इस हमले में ज़ख़्मी हुए लोगों की तादाद 12 हो गई है.

सर्च ऑपरेशन जारी
कराची पुलिस हेडक्वार्टर में घुसे दहशतगर्द हैंड ग्रेनेड और ऑटोमैटिक गन से लैस थे. कराची में हुए दहशतगर्दाना हमले की ज़िम्मेदारी तहरीक-ए-तालिबान पाकिस्तान ने ली है. वहीं कराची में दहशत का माहौल है. सिंध के सीएम मुराद अली शाह ने संबंधित डीआईजी को अपने इलाक़े से पुलिसकर्मियों को भेजने की हिदायात दी हैं. कराची पुलिस मुख्यालय में घुसे इन आतंकियों के पास हैंड ग्रेनेड और ऑटोमैटिक गन हैं. सिंध के सीएम मुराद अली शाह ने बताया कि पुलिस हेडक्वार्टर की पांच मंज़िला इमारत की तीन मंज़िलों को ख़ाली करा लिया गया है और सर्चिंग जारी है. उन्होंने कहा कि यह अटैक किसी भी सूरत में बर्दाश्‍त नहीं किया जाएगा. 

 

Watch Live TV

Trending news