जम्मू-कश्मीर: सोपोर में सिक्योरिटी फोर्सेज़ को मिली बड़ी कामयाबी, 2 दहशतगर्द ढेर
Advertisement
trendingNow,recommendedStories0/zeesalaam/zeesalaam701224

जम्मू-कश्मीर: सोपोर में सिक्योरिटी फोर्सेज़ को मिली बड़ी कामयाबी, 2 दहशतगर्द ढेर

जानकारी के मुताबिक जम्मू कश्मीर पुलिस की एक इत्तेला पर इलाके में देर रात एक मुहिम चलाई गई और सुबह दहशतगर्दों की मौजूदगी का पता चला.

फाइल फोटो

श्रीनगर: कश्मीर का बारामूला ज़िला के सोपोर में सिक्योरिटी फोर्सेज़ और दहशतगर्दों को दरमियान हुए तसादुम में सिक्योरिटी फोर्सेज़ ने 2 दहशतगर्दों के ढेर कर दिया है. हालांकि ऑफिशियली तौर पर इसकी पुष्टि नहीं हुई है. इलाके में सर्च अभियान भी जारी है.

जानकारी के मुताबिक जम्मू कश्मीर पुलिस की एक इत्तेला पर इलाके में देर रात एक मुहिम चलाई गई और सुबह दहशतगर्दों की मौजूदगी का पता चला. जिसके बाद सिक्योरिटी फोर्सेज़ ने मुश्तबा मकाम की घरेबंदी की तो दहशतगर्दों ने सिक्योरिटी फोर्सेज़ पर फायरिंग शुरू कर दी. दहशतगर्दों के ज़रिए की गई फायरिंग के बाद सिक्योरिटी फोर्सेज़ ने भी दहशतगर्दों के मुंह तोड़ जवाब दिया 

बता दें कि सिक्योरिटी फोर्सेज़ ने इस साल अब तक काश्मीर में 108 दहशतगर्दों का सफाया कर दिया है. ज्यादा दहशतगर्द जनूबी कश्मीर में मारे गए हैं. अब सिक्योरिटी फोर्सेज़ का फोकस शुमाली कश्मीर की जानिब भी हुआ है जहां इनपुट के मुताबिक 100 से ज्यादा दहशतगर्द सरगरम हैं और उनमें से ज्यादा गैर मुल्की दहशतगर्द हैं. 

 

Trending news